Lia is er Zondag,, Dinsdag en Donderdag weer bij Diane's Secret![]()
Lia is er Zondag,, Dinsdag en Donderdag weer bij Diane's Secret![]()
pozdravy, Jack
Recent op een koude zaterdagmiddag mogen genieten van Lia.
Ik had keuze uit Lia of Robin, en koos ik voor de vrolijke lach van Lia.
Lia verwelkomde mij op de kamer met een heerlijke zoen op mijn mond. Na een beetje aanraken en strelen begon Lia mij uit te kleden en lekker op te warmen. Na het verplicht wasbeurtje belanden we op bed.
Op bed aangekomen begon Lia mij erg prettig te zoennen en te knuffelen. Dit was een heerlijke ervaring. Maar zelden maak je een dame mee die je het gevoel geeft dat je speciaal bent. Lia zoende me over heel mijn lichaam en begon mij daarna heerlijk te pijpen (zc + 35E). Dit was een geweldige ervaring en moest Lia waarschuwen om te stoppen, anders was ik te snel klaargekomen.
Vervolgens nog een tijdje gezoende en daarna heeft Lia mij via drie verschillende standjes heerlijk laten klaarkomen.
Daarna hebben we nog een tijdje liggen knuffelen en zoennen.
Na een zeer geslaagde middag ben ik met een fijn gevoel naar huis gegaan.
Lia bedankt en tot een volgende keer!!!the boss heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht
Laatst, na hele lange tijd, weer eens langsgeweest bij DS. Waren diverse leuke dames aanwezig en beschikbaar. Ben met Lia naar de kamer gegaan, had haar lange tijd niet gezien. Goede service gehad, zowel oraal als intiem.
DS is en blijft toch het lekkerste kwaliteitsprivehuis van Den Haag, Rotterdam en omstreken.
Gisterenavond de wandelschoenen maar weer eens aangetrokken.
Van Amersfoort de rit maar weer gemaakt naar Den Haag, 2 keer eerder gedaan, maar toen waren er helaas geen dames naar mijn smaak.
Gisterenavond tijdens de voorstelronde werd ik voorgesteld aan Lia, en nog een aantal dames.
Hiervan sprak Lia mij het meeste aan, en ging dan ook een uurtje met haar naar boven. Vlak voordat wij naar boven gingen, zij Lia nog even tegen Peter dat ze vandaag wel zin had in een trio'tje, gericht aan Peter natuurlijk, maar die houd net zoveel van vrouwen als ik van mannen, helemaal niet dus
Toen we op de kamer kwamen gaf ik bij Lia aan dat ik wel eens een trio wilde beleven en vroeg aan haar met welke dame dit het beste kon. Zij gaf aan dit het liefste met Tara te doen, en dit klonk mij als muziek in de oren, want had haar ook al gespot op de site, en zag er ook behoorlijk aantrekkelijk uit.
Eerst een halfuur alleen met Lia, heerlijk opgewarmd door haar, daarna lang en uitbundig gezoend met elkaar, complimentjes over en weer uitgewisseld ;-). Daarna lekker door haar gepijpt, en zij liet mijn orale kunsten haar ook welgevallen. Nadat ik heerlijk het condoompje vol had gemaakt, even lekker liggen kletsen en een sigaretje gerookt samen.
Toen kwam Tara binnen, zonder er veel moeite voor te hoeven doen, ging mijn kleine grote vriend als vanzelf weer omhoog.
Wat een heerlijkheid als 2 van zulke mooie dames je op alle mogelijke manieren gek proberen te maken.....
Al met al een zeer ruime uitstekend
p.s. note voor de moderator. Ze is inmiddels 28, en is bedeeld met een ruime C/D cup, als dit s.v.p. aangepast zou kunnen worden
Amersfoorter84 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
I visited Lia last week.
Accurate pictures in her website. Natural beauty. Proper girlfriend experience with multiple highlights and proper french kissing. Spontaneous girl.
I will visit her as many times as she allows me.justman heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend